تبلیغات
تردمیل باشگاهی - از دست دادن چربی با استفاده از تردمیل
یکشنبه 20 تیر 1395  02:26 ب.ظ

توجه به ظاهر فیزیکی و رسیدگی به آن علاوه بر اینکه میتواند جنبه های روانی خوبی برای اشخاص به وجود آورد وبه شخص اعتماد به نفس زیادی بدهد, میتواند به سلامتی جسمی فرد هم کمک بسیار زیادی کند.

استفاده از ابزار و وسایل ورزشی در دنیای امروزی ما تاثیر زیادی بر افزایش علاقمندی ورزش دوستان داشته و در مواردی هم ورزش را جذاب تر و راحت تر کرده است.دیگر لازم نیست مانند گذشته برای راه رفتن و پیاده روی کردن ساده ای به خارج از محل سکونت خود رفته و مشکلاتی مثل: آلودگی هوا یا حتی سرما و گرما را تحمل کنید .

تردمیل وسیله ایست که با ورودش کمک زیادی به افزایش میزان فعالیت ما انسانها کرده تا بتوانیم حداقل برای مدت زمان کوتاهی هم شده در کنار انجام سایر وظایف روزانه که برعهده ماست, فعالیتی هم برای حفظ و ارتقای سلامتی خود نیز داشته باشیم.

از دست دادن چربی با استفاده از تردمیل

این دستگاه به راحتی میتواند در امر لاغری و تناسب اندام به ما کمک کند به شرطی که به چند نکته مهم توجه ای ویژه داشته باشیم:

1- هنگام ورزش و استفاده کردن از وسایل ورزشی معده ما حتما خالی باشد تا پر بودن باعث خراب شدن حالمان نشود و بعد اینکه اگر با معده خالی ورزش کنید این امر باعث میشود تا بدن شما انرژی لازم را برای سوخت وساز و فعالیتش از ذخایر موجود در بدنتان استفاده کند و همین امر باعث لاغری شما میشود.

2- از هندریلس دستگاه تا جایی امکان دارد و میتوانید تعادلتان را حفظ کنید, استفاده نکنید چرا که در آن صورت بدن تمام توان و قدرتش را به کار میگیرد تا در عین حفظ تعادل خود راه رفته یا بدود و زیاد تر کالری بسوزانید.

3- هنگام دویدن یا راه رفتنتان حتما به میزان سرعت ضربان قلبتان توجه داشته باشید و از آن غافل نشوید. در نظر داشته باشید که افزایش میزان ضربان قلب شما رابطه مستقیمی با کم کردن وزن و چربی دارد که البته باید باتوجه به قاعده کلی وزن و سن میزان اضافه وزن هر شخص توجه ای ویژه شود.

به یاد داشته باشید در هنگام استفاده از تردمیل نباید دست هایتان به اطراف تاپ بخورند. دستها باید زاویه 90 درجه داشته باشند و از مفاصل شانه حرکت کنند و اگر میخواهید چربی سوزی بیشتری همزمان با استفاده از تردمیل داشته باشید, میتوانید از وزنه های ورزشی استفاده کنید. این کار باعث میشود تا شما در مدت زمان کمتری به نتیجه دلخواه خود برسید و از استفاده کردن تردمیل لذت ببرید.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
آخرین پست ها

فواید بازی بیلیارد..........یکشنبه 15 مرداد 1396

اصطلاحات بیلیارد..........یکشنبه 15 مرداد 1396

مزایا و معایب استفاده از دستگاه های بدنسازی..........چهارشنبه 31 خرداد 1396

آیا تمرین با توپ بدنسازی به کم کردن وزن کمک می کند؟..........چهارشنبه 31 خرداد 1396

ورزش های کالری سوز را بشناسید!..........دوشنبه 1 خرداد 1396

تفاوت استفاده از شیب و سرعت تردمیل و ترکیب آنها در تمرینات..........دوشنبه 1 خرداد 1396

لاغری با تردمیل در یک ماه..........دوشنبه 7 فروردین 1396

آب کردن چربی شکم با تردمیل..........دوشنبه 7 فروردین 1396

تفاوت بدنسازی و فیتنس چیست؟..........دوشنبه 2 اسفند 1395

دستگاه های موثر در چربی سوزی..........دوشنبه 2 اسفند 1395

تردمیل و دوچرخه نه فقط برای ورزش بلکه برای تسکین درد!..........شنبه 2 بهمن 1395

با دوچرخه ثابت چگونه درست ورزش کنیم؟..........شنبه 2 بهمن 1395

ورزش بر روی تردمیل یا دوچرخه ثابت در زمستان..........سه شنبه 21 دی 1395

تردمیل و تحمل وزن بدن..........سه شنبه 21 دی 1395

قبل از انتخاب تردمیل بخوانید..........یکشنبه 28 آذر 1395

همه پستها